Total de visualitzacions de pàgina:

Publicidad

dimarts, 22 d’agost de 2017

Escrit motivador 21. Estimar el nostre regall (Shauna Nieguist)



Vull una vida que cremi i em faci riure de valent. No vull arribar al final, o a l’endemà fins i tot, i adonar-me que la meva vida és un conjunt de reunions i llaunes de refresc, i els rebuts i els plats bruts. Vull menjar mandarines fredes i cantar en veu alta al cotxe amb les finestres obertes i portar sabates de color rosa i quedar-me desperta tota la nit rient i pintar les parets de casa meva amb el color exacte del cel en aquest moment. Vull dormir en llençols blancs i nets, anar a festes i menjar tomàquets madurs i llegir llibres tan bons que em facin saltar amunt i avall, i vull fer riure a Déu cada dia, perquè m’alegra que donés vida a algú que estima el seu regall.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada